Όταν τα στρίνγκ γνώρισαν διάσημους κώλους δειτε τις foto...






















15 σχόλια:

  1. Ανώνυμος12:30 π.μ.

    οταν η παρουσιαση ειναι καλη ο θαυμασμος ειναι το τελικο συναισθημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος8:38 μ.μ.

    ΑΝΔΡΑΣ ΕΙΜΕ ΚΑΙ ΓΩ ΦΟΡΑΩ ΣΤΡΙΝΓΚ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΩ ΦΟΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΕΡΝΕΙ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΩ ΑΓΟΡΑΖΩ BISEOYAL ΕΙΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2:54 π.μ.

      μωρο γαμιεσαι

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2:05 μ.μ.

      ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΦΟΡΑΩ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2:45 π.μ.

      στηλε στο jomoustakas@yahoo.gr να τα πουμε

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος3:21 μ.μ.

    Ανδρας ειμαι κ η αποψη μου ειναι οτι το στρινκ ειναι πολυ καλο εσωρουχο κ για ανδρες κ για γυναικες πολυ σεξουαλικο.εφαρμοστω.ερεθηστικο κ πολλα αλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3:46 μ.μ.

      ΚΑΙ ΓΩ ΦΟΡΑΩ ΣΤΡΙΝΓΚΑΚΙ ΕΙΜΕ ΑΝΔΡΑΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΦΟΡΑΩ.

      Διαγραφή
    2. Ρε ειστε ανωμαλοιιι?Ειστε αντρες και φορετε στριγκακιααα..ΕΛΕΟΣ!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος9:57 π.μ.

      μας αρεσουν και νιωθουμε ανετα ιδικα οταν εριναι γυναικεια τα στρινγκακια

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος3:16 π.μ.

    Gia perisoterous kwlous, www.kwloi.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος11:50 π.μ.

    και εγω εχω ωραιο κωλο τουρλοτο και η πρωτη μου κοπελα της αρεσε να τον βλεπη με στριγκακι απο τοτε συνεχιζω και φοραω παντα δαντελωτα στριγκακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2:58 μ.μ.

      θελω να μου τον δειξεις αυτον τον ωραιο κωλο φιλε μου

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος1:40 μ.μ.

    οποτε θες οπου θες και οταν θες ευχαριστως τα ωραια πρεπει να τα απολαμβανουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος3:08 μ.μ.

    Και γω αντρας ειμαι και μονο στρινγκακια φοραω.... Και γαμιεμαι καθε μερα...οσοι πηγαν μαζι μου λενε οτι εχω το ποιο ωραιο κωλαρακι και ειμαι περιφανος για αυτο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5:53 μ.μ.

      μπραβο και εγω το ιδιο νιωθω πολυ ωραια φορωντας σεξι γυναικεια εσορουχα να χαριζω την ηδονη στους αντρες και με τι παθος περιποιουνται το τουρλοτο μου κολαρακι που ειναι εντελος γυναικειο

      Διαγραφή